Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvilke 8" subber har TRØKK?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by B2 Audio View Post
    ES8 MKII veil 1699, ES8 som nå er utgått var litt rimeligere
    Takk for opplysning.

Jeg lurer på om det er noe stor forskjell på ES8 MKII å den ES8 som er utgått?
    Er MKII dypere en ES8 fra toppringen til bunn av magneten?
    Focal
    Mosconi
    Pioneer

Comment

Originally posted by Stianuno View Post
      Slapp av da! hvis du tar det han sier seriøst så er det du som er et brø, det gjelder forsåvidt andre forumbrukere som svelger alt han sier rått.

Er enig i at rf hetsen begynner å bli gammel, men hallo liksom
      Var det et problem for deg at jeg gjorde trådstarter oppmerksom på at vedkommede ikke var helt balansert, når det gjelder RF produkter?

Hadde fyren vært helt på gjordet med alt han poster, hadde jeg ikke giddi å kommentere det engang.
      Men iom at han er både kunnskapsrik, hjelpsom og også til tider fornuftig , så er det nok ikke så sikkert at alle nybegynnere innen bilstereo eller ferske på forumet klarer å skille klinten fra hveten.

Jeg ønsker også å finne RF i Norske butikker i lang tid fremover, så jeg håper da at de selger nok
      av merket til å fortsette å føre det, og at de som velger annerledes gjør det pga kvalifiserte valg og ikke pga svada fra et fåtall meget aktive motstandere av merket.

Men , siden tråden egentlig handler om 8" med trøkk, så holder det med ot snakk fra min side nå
      Last edited by FE3T; 26-04-2011, 22:00.

Comment

Originally posted by Bøijnis View Post
        Takk for opplysning.

Jeg lurer på om det er noe stor forskjell på ES8 MKII å den ES8 som er utgått?
        Er MKII dypere en ES8 fra toppringen til bunn av magneten?
        ES8" som er utgått er ifølge manualen 130mm fra bunnen av magneten til monteringsringen og ES8" MKII er 118mm. Jeg har hatt begge å må si at MKII spiller littegranne høyere enn den første serien når jeg koblet opp 2 av de i 4ohm på en DynaBel BF4501 i en kasse på 40L netto tunet til ca 40Hz.
        Last edited by Twin MacSpark; 26-04-2011, 21:44.
        Mvh Thor Helge N. Rønning
        Alfa Romeo 156 1.8 TS
        Citroen Xantia Racerbil
        Alpine Ground Zero Focal

Comment

Originally posted by Twin MacSpark View Post
          ES8" som er utgått er ifølge manualen 130mm fra bunnen av magneten til monteringsringen og ES8" MKII er 118mm. Jeg har hatt begge å må si at MKII spiller littegranne høyere enn den første serien når jeg koblet opp 2 av de i 4ohm på en DynaBel BF4501 i en kasse på 40L netto tunet til ca 40Hz.
          Takk før svar.
          Focal
          Mosconi
          Pioneer

Comment

Originally posted by Twin MacSpark View Post
            Da har vi jo oppnådd det vi søkte etter med MKII, ikke kun designmessig, men også de forskjellene som gir bedre monteringsdypde og en bedre spider.
            Mvh
            J. Holm
            www.b2audio.com
            http://facebook.com/b2audio

Comment

Working...
            X